Nyhedsbrev
Instagram
Fragt

Salgs- og leveringsbetingelser

Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra webshoppen Nygaard Living. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem køber og Nygaard Living.

Dokumentation og vejledning
Dersom der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, følger disse med leverancen fra Nygaard Living . Ønsker du yderligere oplysning eller rådgivning fra vor side, er denne af vejledende art.

Leveringstidspunkt og transport
Levering af varer fra webshoppen Nygaard Living anses for sket, når kunden har fået varen udleveret. Alle bestillinger sendes med Dao eller Bring til nærmeste pakkeshop, hvis ikke andet er aftalt særskilt mellem køber og Nygaard Living.  Små pakker kan leveres på selve adressen. Vi sender fragt frit ved køb over 499,-. Øvrig fragt er 49,-. Varerne sendes indenfor 48 timer efter modtaget ordre. Levering til køber i Danmark vil derfor normalt ske indenfor 3 dage. Oplyste leveringstidspunkt er vejledende og kan således fraviges. Nygaard Living kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Bring eller Dao. Ved udeblevne leverance venligst kontakt Nygaard Living. Har vi ikke modtaget indsigelse fra kunden om udebleven leverance indenfor 14 dage efter vi har fremsendt afsendelsesbekræftelse pr. email, betragtes varen som leveret.


Risikoen for varerne
Risikoen for varer bestilt hos Nygaard Living overgår til køber når fortrydelsesretten efter 14 dage fra modtagelsen er udløbet. Er varen blevet beskadiget eller forringet, efter at køberen har fået den i hænde, bevarer han sin fortrydelsesret, hvis beskadigelsen eller forringelsen ikke skyldes uagtsomhed eller manglende omsorg fra hans side.
Husk at gemme original emballage, da varen ved evt. reklamation eller skader skal returneres i original emballage.

Reklamation
Eventuelle fejl eller mangler ved produkter/varer leveret fra webshoppen Nygaard Living, skal påberåbes inden 2 måneder efter, at du har opdaget fejlen. Det er din pligt at angive, og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Dersom du opdager en fejl, skal du rette henvendelse til Nygaard Living. Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest 2 år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, Nygaard Living har stillet dig i udsigt. Du kan som forbruger vælge om varen skal repareres eller byttes. Undtagelsen til denne hovedregel er, hvis ombytning er umulig eller vil medføre uforholdsmæssige store omkostninger for Nygaard Living.

Fortrydelsesret
Nygaard Living yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager varen. Fortryder du købet, skal Nygaard Living underrettes herom senest 14 dage efter den dag, du fik varen i hænde. Du har pligt til at returnere varen i væsentlig samme stand og mængde, som den er modtaget. Dette er også gældende for den emballage og de infoskilte, der er på varen. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Du kan fortryde et køb ved enten at nægte at modtage varen, ved at overdrage varen til postvæsenet, eller ved at returnere varen på den angivne adresse.

Oplysningspligt
Aftaler (købsordrer) kan indgås på dansk eller engelsk og opbevares af virksomheden i 5 år, i henhold til bogføringsloven. Det er ikke muligt efterfølgende at tilgå kontrakten via vores website. Hvis du ønsker, at få tilsendt et nyt eksemplar af kontrakten pr. e-mail, så send en e-mail til: info@nygaardliving.dk.

Pris og betaling
I Nygaard Living har du mulighed for at betale med Dankort, eDankort, Visa, Visa electron, Mastercard, Mastercard Debet, Maestro, Viabell samt JBC. Alle priser i webshoppen Nygaard Living på http://www.nygaardliving.dk er inkl. moms, men ekskl. porto/fragt. 
Vi trækker først pengene på kortholders konto, når varen afsendes.

Alkohol.

Alkohol på webshoppen sælges kun til personer over 18 år


Nyhedsbrev